Toimitus- ja tilausehdot
1. YLEISTÄ
1.1 Padel House Oy, Y-tunnus: 2980869-5 (jäljempänä ”Palveluntarjoaja”) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
1.2. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja, jotka ovat riippuvat tilauksen sisällöstä ja valitusta toimitustavasta.
1.3. Nämä sopimusehdot (jäljempänä ”Sopimus”) sisältävät Palveluntarjoajan verkkokauppapalvelun (jäljempänä "Verkkokauppa") käyttöä koskevat ehdot sekä tuotteiden tilausta ja toimitusta koskevat ehdot. Rekisteröityessään Verkkokauppaan tai ostaessaan tuotteita Verkkokaupasta Verkkokaupan käyttäjä (jäljempänä "Asiakas") hyväksyy ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja. Verkkokaupassa voi olla näitä ehtoja tarkentavia tiedonantoja ja toimintaohjeita. Ristiriitatilanteessa noudatetaan etusijana aina tämän Sopimuksen ehtoja.
1.4. Palveluntarjoaja ei ole vastuussa Verkkokaupassa myytävien tuotteiden valmistajien sivuilla olevista tiedoista ja käyttöohjeista.
1.5. Palveluntarjoaja tarjoaa kenttien vuokrauspalvelua sekä ryhmä ja yksityisohjausta. Näiden palveluiden osalta noudatetaan kyseisten palveluiden yleisiä varaus-, peruutus- ja maksuehtoja.
1.6. Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja. Palveluntarjoaja ilmoittaa kaikista tätä Sopimusta koskevista muutoksista verkkosivuillaan vähintään 30 päivää ennen niiden voimaantuloa.
2. PALVELUNTARJOAJAN YHTEYSTIEDOT
Sähköposti: info@padelhouse.fi
Puhelin: 040-181 2391
Postiosoite: Karantie 4, 02630 Espoo
3. REKISTERÖITYMINEN TAI PALVELUN KÄYTTÄMINEN ILMAN REKISTERÖINTIÄ
3.1. Asiakas luo halutessaan Verkkokaupan käyttäjätunnukset täyttämällä yhteystietolomakkeen ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen ja salasanan. Samalla Asiakas rekisteröityy Verkkokaupan käyttäjäksi ja hyväksyy Sopimuksen ehdot.
3.2. Asiakas voi olla täysi-ikäinen henkilö (jäljempänä ”Kuluttaja”) tai yritys (jäljempänä ”Yritys”) tai muu yhteisö (jäljempänä ”Yhteisö”). Yritys- tai Yhteisöasiakkaalla ei ole Kuluttajalle tarkoitettuja oikeuksia, kuten tuotteen rajattua palautusoikeutta tämän Sopimuksen mukaisesti. Kuluttajan palautusoikeutta ei ole myöskään sellaisissa tapauksissa, jossa Verkkokaupasta ostettua tuotetta käytetään elinkeinotoiminnassa. Asiakas vastaa Palveluntarjoajalle antamiensa tietojen oikeellisuudesta sekä vastaa käyttäjätunnuksen sekä salasanan käytöstä ja säilytyksestä.
3.3. Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea tai poistaa Asiakkaan käyttäjätunnus ilman ennakkoilmoitusta.
3.4. Mikäli Asiakas käyttää Verkkokauppaa ilman rekisteröintiä, hyväksyy hän tämän Sopimuksen ehdot tilaamalla tuotteen.
4. HENKILÖTIEDOT JA NIIDEN KÄYTTÖ
4.1. Tilauksen yhteydessä annettavien henkilö- ym. tietojen käsittelystä kerrotaan tietosuojakäytännössä. Palveluntarjoaja käsittelee henkilötietoja tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Asiakasta koskevat henkilötiedot kerätään ja tallennetaan Palveluntarjoajan ylläpitämiin asiakas- tai muihin rekistereihin. Henkilötietojen käyttö on kuvattu tietosuojakäytännön tiedoissa, jotka ovat nähtävissä Palveluntarjoajan kotisivuilla. Rekisteröityessään käyttäjäksi tai jatkaessaan muutoin sivuston käyttämistä Asiakas hyväksyy, että hänen tietojaan voidaan käsitellä tietosuojakäytännön mukaisesti.
5. VASTUUNRAJOITUS
5.1. Palveluntarjoajan Verkkokauppa sisältöineen tarjotaan ”sellaisena kuin se on”. Palveluntarjoajalla on oikeus milloin tahansa päivittää Verkkokauppaa ja tehdä siihen muutoksia sekä estää Asiakkaiden pääsy Verkkokauppaan.
5.2. Palveluntarjoaja ei takaa Verkkokaupan saatavuutta, luotettavuutta tai virheettömyyttä eikä muutenkaan myönnä minkäänlaisia nimenomaisia tai muita takuita Verkkokaupalle tai sen sisällölle, sisältäen muttei rajoittaen takuut Verkkokaupan tai sen sisällön kaupallisesta hyödynnettävyydestä tai sopivuudesta johonkin tiettyyn tarkoitukseen sekä takuut omistusoikeudesta tai omistusoikeuden loukkaamattomuudesta. Palveluntarjoaja ei vastaa mistään välittömistä tai välillisistä vahingoista tai haitasta, seuraamuksista, liiketoimien keskeytymisestä tai tulonmenetyksestä, joka aiheutuu Verkkokaupan käytön seurauksena tai siksi ettei Verkkokauppaa ole voitu käyttää. Mikäli soveltuva lainsäädäntö ei yksittäistapauksessa salli vastuun poissulkemista tai rajoittamista edellä kuvatulla tavalla, on Palveluntarjoajan vahingonkorvausvastuu joka tapauksessa rajoitettu aina enimmillään vahingon aiheuttaneen tai vahingon kohteena olleen Verkkokaupasta tilatun tuotteen arvoon.
5.3. Palveluntarjoaja ei ole vastuussa sellaisten kolmansien osapuolten omistamien tai ylläpitämien verkkosivujen sisällöstä, joihin on viitattu Verkkokaupassa tai joihin Verkkokaupasta löytyy linkki. Siirtyessään tällaiselle sivulle Asiakkaan on erikseen tutustuttava ja hyväksyttävä sivuston mahdolliset käyttöehdot. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy sen, ettei tällaisten sivujen sisältö ole millään tavalla Palveluntarjoajan hallinnassa ja ettei Palveluntarjoaja ole millään tavalla vastuussa tällaisten sivujen sisällöstä taikka menetyksestä tai vahingosta, jonka Asiakas tällaisia sivustoja käyttämällä mahdollisesti kärsii.
6. TILAAMINEN
6.1. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö Verkkokaupan kassatoiminnossa. Asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut tilauksella. Tilauksen yhteydessä Asiakas myös vahvistaa tutustuneensa tämän Sopimuksen ehtoihin ja niissä mainittuihin muihin asiakirjoihin ja hyväksyvänsä niiden sisällön. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
6.2. Kunkin tuotteen hinta, toimitustavat ja toimituskulut ilmoitetaan tuotesivulla. Samassa yhteydessä ilmoitetaan myös mahdolliset tuotteen saatavuuteen liittyvät rajoitukset.
6.3. Palveluntarjoajalla on oikeus rajoittaa tilattujen tuotteiden määrää tai evätä tilaus kokonaan tarvittaessa, esimerkiksi tuotteiden yleisen saatavuuden turvaamiseksi, epäiltäessä jälleenmyyntitarkoituksia, tilaukseen liittyvän petosepäilyksen tai tuotteen hinnoittelussa tapahtuneen vähäistä merkittävämmän virheen johdosta. Palveluntarjoaja voi edellä mainituista syistä myös päättää tilauksen toimittamisesta postiennakolla.
6.4. Asiakas voi tehdä tilauksen Verkkokaupassa joko rekisteröidyttyään Verkkokaupan käyttäjäksi tai ilman rekisteröitymistä. Tehty tilaus sitoo Asiakasta rekisteröitymisestä tai sen puutteesta huolimatta.
7. MAKSAMINEN
7.1. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. https://www.paytrail.com/.
7.2. Verkkokaupassa voi maksaa verkkopankin lisäksi Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard- ja American Express -korteilla. Palveluntarjoaja ei käsittele tai tallenna Asiakkaan luottokorttitietoja. Luottokorttitiedot tallennetaan Paytrail -maksupalveluun. Palveluntarjoajalla ei ole pääsyä korttitietoihin. Palveluntarjoaja varaa oikeuden olla tarjoamatta yllä mainittua maksutapaa, mikäli kyseinen maksutapa ei toimi tilaushetkellä.
8. TOIMITUS
8.1. Tilaukset postitetaan arkipäivisin Palveluntarjoajan yhteistyökumppanin kautta. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on normaalisti 3–5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on normaalisti 1–3 viikkoa. Toimitusajat eivät sisällä viikonloppuja tai kansallisia vapaapäiviä. Viivästyksiä voi ilmetä kampanjan ja lomakauden aikana. Palveluntarjoaja ei vastaa siitä, jos yksittäiset toimitusajat poikkeavat arvioidusta normaalista toimitusajasta esimerkiksi tuotesaatavuudesta johtuen. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Kaikki toimitusajat ovat arvioita ja riippuvaisia toimituspaikasta. Palveluntarjoajalla on oikeus peruuttaa tilaus ja palauttaa maksettu suoritus. Toimituskulut ovat nähtävissä Verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
8.2. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa Palveluntarjoajalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista Asiakkaan tulee viipymättä ilmoittaa myös toimituksesta vastanneelle kuljetusyhtiölle.
8.3. Palveluntarjoaja ei vastaa siitä, jos tilausta ei toimiteta tai se toimitetaan väärään toimituspaikkaan, Asiakkaan antamien tietojen virheellisyydestä johtuen.
8.4. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella. Toistaiseksi tilauksia ei toimiteta Ahvenanmaalle. Kotiinkuljetustuotteita ei toimiteta Turun saariston postinumeroalueille. Mikäli toimitusaluetta on muutoin rajattu, ilmoitetaan rajaukset Verkkokaupassa.
9. PALAUTUKSET
9.1. Verkkokaupan Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa ja käyttämättömiä. Myös kaikkien tuotteisiin liittyvien merkkien ja käyttö- ja huolto-ohjeiden tulee olla sekä mukana pakkauksessa että kiinni tuotteessa alkuperäisellä tavalla. Mikäli Asiakas haluaa palauttaa tai vaihtaa tuotteita, tulee Asiakkaan ensin ottaa yhteyttä Palveluntarjoajaan ja kysyä palautusohjeita. Palautushakemukseen on aina liitettävä nimi, yhteystiedot sekä tilinumero mahdollista maksunpalautusta varten.
9.2. Tuotteen ostohetkeksi katsotaan päivä, jolloin Asiakas on tilauksen noutanut. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa osoittaa noutopäivä.
9.3. Palveluntarjoaja palauttaa Asiakkaan maksusuorituksen tuotteen palautuksen johdosta lähtökohtaisesti 14 vuorokauden kuluessa tuotteen palautuksesta ja asianmukaisesta palautusselvityksestä.
9.4. Palveluntarjoajan myöntämää kampanjaetua tai lahjakorttia ei voi muuttaa rahaksi. Mikäli Asiakas peruuttaa tai palauttaa lahjakortilla maksamansa tuotteen tai tilauksen, Palveluntarjoaja palauttaa Asiakkaalle vastaavan arvoisen lahjakortin Verkkokauppaan.
9.5. Alusvaatteita, sukkia ja kasvonaamareita ei voi palauttaa eikä niistä voi saada hyvitystä eikä maksun palautusta.
9.6. Tuotteen palautus ei ole kyseessä, mikäli Asiakas jättää noutamatta tuotteen postista tai muulta toimituskumppanilta tai kieltäytyy muuten vastaanottamasta tilausta. Mikäli Asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä Palveluntarjoajalle, on Palveluntarjoaja oikeutettu perimään Asiakkaalta tuotteen käsittelykulut, kuitenkin vähintään 15 euroa tilausta kohden.
10. TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, VIRHEVASTUU JA REKLAMAATIOT
10.1. Ennen tilauksen toimitusta Asiakas voi peruuttaa tilauksen kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
10.2. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydetään olemaan yhteydessä asiakaspalveluun. Virheestä tulee ilmoittaa kirjallisesti 14 päivän palautusajan kuluessa. Ilmoituksessa on yksilöitävä virhe ja mahdollisuuksien mukaan lähetettävä valokuva tuotteesta, josta virhe ilmenee. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
10.3. Asiakkaan ja Palveluntarjoajan väliseen sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Pakottavilla kuluttajasuojalainsäädännön määräyksillä on aina etusija näihin Sopimusehtoihin nähden.
10.4. Mahdolliset Palveluntarjoajan ja Asiakkaan väliset riitaisuudet pyritään aina selvittämään osapuolten välisin neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sopimukseen neuvotteluteitse, voidaan asia viedä joko kuluttajariitalautakunnan tai vastaajan kotipaikan tuomioistuimen ratkaistavaksi.